Vexa Skiroll Tour - 9km na nartorolkach

Vexa Skiroll Tour Pieszyce. Dnia 30-08-2020 odbyły się zawody otwierające serie biegów na nartorolkach pod nazwą Vexa Skiroll Tour. Dokładna nazwa tego wydarzenia to Uphill Gór Sowich 9 km / 425m. Odczułem tutaj dużą różnice pomiędzy trenowaniem indywidualnym pomiędzy miejscowością, w której mieszkam, Miłoszycami a Jelczem-Laskowice. Pomimo tego, że podczas tychże treningów przebiegam nie małe odległości na swoich nartorolkach, to odległości te są na terenie płaskim.

 


 ...Pieszyce Górne - miejsce startu...


...przed startem...

Tutaj nie było nawet 10 metrów płaskiego (czytaj - bez wzniesienia) odcinka. Non stop do góry - całe 9 km od startu do samej mety. Był to mój pierwszy w życiu start na nartorolkach. 
 
Muszę przyznać, że nie mam złej formy. Ręce i nogi po 2 kilometrach weszły w odpowiedni stan, ale nie będę ukrywał, że muszę popracować nad tym. Trzeba się chyba uśmiechnąć znów do starej, dobrej Ślęży lub bardziej wymagającego terenu. Lepiej by mi chyba poszło na sprzęcie do łyżwy, ale posiadam sprzęt do klasyka więc szlifuje formę klasyczną.

 


Zdecydowałem się również na powrót na parking (na dole), ale o własnych siłach - zjeżdzając dodatkowo, poza zawodami, ten sam dystans. Uda i łydki odczuły to nie bardzo. Wszystko już w normie. Pozwoliło mi to dotrenować na tym długim zjeździe, długi zjazd oraz zachowywanie się na ostrych zakrętach.








    





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polityka prywatności

Chyba jednak mocna głowa i nogi nie wiadomo skąd pomogły ukończyć UTM170.Relacja w toku.

Another Ultra dimension with high-altitude climbing ... Malofatranska Stóvka