Kiedy naśnieżarka "pluje" w twarz śniegiem z rana, mróz i wiatr przeszywa-max skrót z Nadleśnik Maratonu ...

4 rano z grupą około 60 uczestników w Nadleśnik Maratonie liczącym 67km biegnę w trudny zmarznięty Beskid Śląski. Zalecali brać raki.Pierwszy raz zaliczyłem, w swoim doświadczeniu biegowym upadek na lodzie, w końcu leżałem :). Co zrobić kiedy rękawice przymarzają, woda z izotonikiem to lodowy napój z lodem w środku i przed sobą ostre zbiegi oraz podbiegi?-Biec albo się poddać.Ile razy leżałem, przewracałem się podczas zbiegu- nie wiem.Było świetnie, ostro pod każdym względem. Reasumując techniczny wp... Na jednym z punktów kontrolnych nie zmieściłem się w limicie czasowym (20min) stąd kontynuacja jako Maraton.Pretensji do siebie nie mam, bo trasa nie jest łatwa.
Na grani

Na mecie - dobrze że pamietałem po czasie żeby foto zrobić.


Ognisko na mecie

Ostatni rzut na mecie







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Polityka prywatności

Chyba jednak mocna głowa i nogi nie wiadomo skąd pomogły ukończyć UTM170.Relacja w toku.

Another Ultra dimension with high-altitude climbing ... Malofatranska Stóvka